#1 Skrevet Februar 1, 2015 S6/c4 bilen starter ikke .. Mistenker tennigs kontakt bryteren .. Vrir om nøkkelen . Men starter ikke .. Finns det noe artikler om bytte av denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Litt mer info? Går ikke starter, eller starter ikke bilen? Lyser alle lamper 'riktig' i tenningsposisjon eller når du drar over i start? Starter bilen hvis du dytter? Hvis starter ikke går, kan du prøve å dunke litt på solenoiden (klumpen oppå starteren.) Bruk et kosteskaft e.l., vet det er trangt nedi der. Starter den da, er det sannsynligvis på tide å overhale/bytte starter. Hvis den går rundt men ikke starter, er det muligens bryteren eller kamsensoren. Sjekk evt. feilkoder. Mangler lys i lamper i dashen er det enten bryter eller kanskje en gåen sikring? Masse instrukser her: https://www.google.no/search?q=urs6+ignition+replace&oq=urs6+ignition+replace&aqs=chrome..69i57.16598j0j7&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 Videoene til EdzGarage er jo også veldig bra, og jeg mener vel det er noen her på forumet som har laget en how-to også! Søk, og du skal finne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2015 Hvis den går rundt men ikke starter, er det muligens bryteren eller kamsensoren. Sjekk evt. feilkoder. Hva med startsperre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2015 S6 Fikk ny starter for 2 års siden .. Bilen er gått 350 ooo. Km. Vrir jeg nøkkelen får jeg lys i instrumentene. Men starteren går ikke rund. .. Tror det er tenning bryteren ?? Lurer på om det er kun Audi som selger den ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2015 Mål om du får batterispenning inn på den tynne ledningen på starteren, når du prøver å starte. Får du spenning inn så er det innslaget på starteren som feiler, får du ikke spenning så er det enten tenningslås eller startsperr. Jeg har laget en tråd om hvordan skifte bakstykket på C4, du finner den på http://www.bilforumet.no/topic/268396-guide-demontere-instrumentpanel-og-tenningslas-b3-b4-c3-c4/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2015 Takker å bukker 😇 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2015 Og hva var løsningen? Kjekt for folk som skulle søke på temaet i ettertid å se hva som løste ditt problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2015 Det var tennigs lås bryteren som var synderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...