Hvor står motorkoden min?

Anbefalte innlegg

Heisann, sliter med å finne ut hvilken motorkode jeg har, hvor står denne på bilen min?

 

bilen er en Coupe fra 1985. med 2.2i motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min A4 står det i instruksjonsboka og i reservehjulsbrønnen...(står sikkert flere steder også..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har desverre ingen hjulbrønn eller instruksjonsbok, veit ikke om det er noe bak noen tepper eller lignende. står det ikke på motoren noe sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorkoden skal stå mellom første og andre sylinder,helt oppe ved der toppen begynner. Er liksom et flatt felt der det skal stå noen bokstaver og noen tall. Kan være rustne og fæle av og til..........men din bil har nok mest sannsynlig en KV motor. Aller fleste 90/Coupe quattroer på den tiden hadde den motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorkoden skal stå mellom første og andre sylinder,helt oppe ved der toppen begynner. Er liksom et flatt felt der det skal stå noen bokstaver og noen tall. Kan være rustne og fæle av og til..........men din bil har nok mest sannsynlig en KV motor. Aller fleste 90/Coupe quattroer på den tiden hadde den motoren.

 

okay takk for hjelpa! fant motorkoden, den var en KV ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.