Nye sommerdekk, hva skal man velge..

Anbefalte innlegg

Jeg skal handle nye dekk snart og har bestemt meg for å prøve Vredestein ULTRAC SESSANTA hvert fall.

Etter masse lesing på nett samt at broderen har 295/25-22 uten støy og sporing vil jeg satse på disse.

Virker som en veldig god blanding av lite støy, lite sporing, midt på treet pris og kjøreegenskaper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser en på første side nevner Federal 595 evo.... er selv litt interessert i de dekkene, er temmelig greie i pris også...

Men er det noe å satse på? har kjørt Nankang ns2 på gammel bilen, funket fint fint det bortsett fra litt mindre grep på vått... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser en på første side nevner Federal 595 evo.... er selv litt interessert i de dekkene, er temmelig greie i pris også...

Men er det noe å satse på? har kjørt Nankang ns2 på gammel bilen, funket fint fint det bortsett fra litt mindre grep på vått... :)

jeg er ivertfall greit fornøyd med Federal 595 evo, god pris og navnet klinger bedre en linglog ;)

Hadde de først i 215-45-17 på 90 tq som ble hardt prøvd. Og har hatt dem på allroad i 245-45-18, bra på støy, slitestyrke og grep. (syntes jeg da) På allroaden likte jeg Federal dekka bedre en kuhmo som først stod på :) Lurer på å prøve de på A6 jeg har nå når det skal byttes og , der står det vel 255-35-19, av et eller annet "Premium merke" nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ivertfall greit fornøyd med Federal 595 evo, god pris og navnet klinger bedre en linglog ;)

Hadde de først i 215-45-17 på 90 tq som ble hardt prøvd. Og har hatt dem på allroad i 245-45-18, bra på støy, slitestyrke og grep. (syntes jeg da) På allroaden likte jeg Federal dekka bedre en kuhmo som først stod på :) Lurer på å prøve de på A6 jeg har nå når det skal byttes og , der står det vel 255-35-19, av et eller annet "Premium merke" nå.

Høres bra ut! :) har testet linglong, triangle, nangkang og toyo... de første.. livsfarlig, glatt å ekkel, nangkang funket fint fint på tørt, men vått så ble det i grenseland glatt... Toyo T1Sport satt som støpt både tørt og vått! :)

Skal ha de i 235/35-19 selv :) så måtte bare høre litt erfaring rundt dette dekket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.