#1 Skrevet Februar 2, 2015 Med kode og norsk instruksjonsbok Selges privat for kr. 3200,- (inkl. frakt) Alternativet pløyer jeg den inn i firmaet og skrur opp prisen deretter Enheten ser helt splitter ny ut, men siden esken mangler selges den ikke som "fabrikkny" som det kalles så populært på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2015 Har den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2015 Er det den som sitter i golf mkVI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2015 Solgt på fredag dessverre, men ja det er den som sitter i Golf 6. Kan alltids sjekke om jeg kan få tak på en til om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2015 OK,ja kan være int i en sånn om det er en slik jeg har i min gtd,bare med dab+. Stor fargeskjerm,blutooth,dynaudio,cd veksler å med vanlig dab. Vil ha dab+,regner med eksisterende antenne kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2015 Vedkommende ombestemte seg gitt. Han hentet den, men ombestemte seg. Forutsetningen er at den faktisk returneres. Kommer den i retur er den din Dagens antenne kan du fint bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2015 Sjekka opp,har vist RCD 510 Premium 8.Si gjerne ifra om du kommer over en sånn med dab+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2015 Skal bli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...