#1 Skrevet Februar 4, 2015 (endret) Er felgene i avataren min. Disse skal selges på vårparten, så det er på tide å lakkere dem. Hvilken farge burde jeg velge? (Er forøvrig åpen for bud eller bytteforslag, sitter så og si ubrukte 235/30-20 dekk på dem ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2015 Få en kjøper før du lakkerer de, så kan kjøper velge farge selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2015 Ja, det hadde sikkert vært smartest, men dette skal være en lite prosjekt jeg skal kose meg med i vinter/vår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2015 Sølv eller koksgrå metallic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2015 (endret) Da var jeg i gang Har demontert og vasket 3 felger, den siste er borte Håper den dukker opp snart. Noen som har tips om lakkerer som er dyktige og rimelige? Helst i nærheten av Drammen. Må fjerne all gammel lakk før ny lakk, ikke noe shabby overlakkering. Boltene ligger i oppvaskmaskinen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=56326057 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2015 Og der kan de se ut som om de ble solgt ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...