Anbefalte innlegg

Lyset har gått i de yttre luftedysene i dashbordet og lurer på åssen man får ut disse. Må man seriøst ta ut dashbordet,??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noenlunde likt som på 3bg, så er det å bruke noe tynt som en dytter inn mellom dash og dyse. Mener det var på topp og på hver side (senterdysa). F.eks en vanlig kjøkkenkniv. Er noen mothaker en må få "kile" ned. Så brekke forsiktig ut med skrujern. Sidedysene kan presses ut hvis du tar vekk dekslene i enden på dashbordet. Var sånn jeg fikk ut dysene på min 3bg. Er noen hull i metallet der. Bruker du et kraftig skrujern inn der, kommer du til "baksiden" på dysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt både skrutrekkere og smørkniver. Må som regel ta i litt. Ikke vær redd for merker i dashbordet, da disse blir borte etter ei lita stund. Hørt at dette kan være vanskelig, men har ikke slitt noe med det selv de gangene jeg har gjort det. Bare å Google "Passat air vent lights DIY", så finner du fleler DIY-er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har delenr på disse pærene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.