Anbefalte innlegg

Noen som har noen anbefalinger? hva bruker dere?

De jeg har nå eg SP9000 225/40/18, føler de er gode på både tørt å vått.

betaler 1750kr per dekk. :)

kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mit tips er vist du er fornøyd med di dekka du har så fortsette du med di : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. men noen som har prøvt de nye nokian dekkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-18 motorsenter har dunlop dekk i samme dim. til 1398 (står ikke hva slags dunlop dekk det er men ...........? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-18 motorsenter har dunlop dekk i samme dim. til 1398 (står ikke hva slags dunlop dekk det er men ...........? )

Mulig det er SP Sport Fm 901 som jeg nettopp har investert i. Prisen kan ligne veldig iallfall. Har ikke prøvd de så mye (50 km) men foreløpig er de støysvake og sporer lite i forhold til de gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk fra Pirelli P6000 Powergy til Nokian NRZi (selges vel idag som Nokian Z) og er strålende fornøyd. Komforten er høy, lydnivå lavt. Slitesterk er de også. Har kjørt på dem en stund nå, og 8mm merket i dekkene er fortsatt synlig. :)

Betalte ca. sek 800:- pr dekk via internet. 400kr ekstra i montering hos lokal dekkverksted kom i tillegg. Alt i alt en billig og god investering synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk fra Pirelli P6000 Powergy til Nokian NRZi (selges vel idag som Nokian Z) og er strålende fornøyd. Komforten er høy, lydnivå lavt. Slitesterk er de også. Har kjørt på dem en stund nå, og 8mm merket i dekkene er fortsatt synlig. :)

Betalte ca. sek 800:- pr dekk via internet. 400kr ekstra i montering hos lokal dekkverksted kom i tillegg. Alt i alt en billig og god investering synes jeg.

Ja, tenkte jeg skulle prøve Nokian Z.

men syns prisen er litt stiv, 1795kr per dekk (225/40/18). : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har prøvt Nokian Z?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.