#1 Skrevet Februar 7, 2015 Er det noen som vet hva tiltrekningsmomentet på oljeunderspylingsdysene på en AHU TDI skal være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2015 Ingen? Jeg finner det ingen steder. Det er altså snakk om en 1,9 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2015 Ingen? Jeg finner det ingen steder. Det er altså snakk om en 1,9 TDI Litt mere info. Bil,årsmodell,kw. Så kan jeg se om autohidden har noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2015 Underspylingsdyser AHU 10Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2015 Litt mere info.Bil,årsmodell,kw. Så kan jeg se om autohidden har noe Motor er fra Caddy 1998 mod, 90 hester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2015 Underspylingsdyser AHU 10Nm Det var lite. Takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2015 Det var lite. Takk skal du ha Husker ikke tallet men er også noe i den duren på tilsvarende dyser på 2,5tdi R5. Der skal boltene ha locktite i tillegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...