hvordan får jeg blinklysa til og lyse hele tiden framme på min passat 3bg ???

Anbefalte innlegg

noen som veit om det går ann og kode om min 3bg sånn at blinklysa framme lyser hele tiden eller må man kjøpe noe ombyggings modul evt hvor får man kjøpt dette ???:)

10943332_10203488334549918_1808789370_o.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke kodes på 3bg, må inn med moduler.

Søk etter US blink module på ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topolet pæreholder og pære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes som org del mexico deler. kjøpte dette selv, men ble aldri koblet opp, må dra fram iallefall 1 ledning til hver sokkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USA-modellene bruker egentlig samme parklys som Europa, en hvit pære i fjernlyset. Det finnes unntak, Mexico og Sør-Korea bruker parklys i blinklysa.

finnes som org del mexico deler.

Jepp, delenummer for USA/Mexico er 3B0953123D for pæreholder og N 10475902 for 27/7 watt pære med oransje glass. Om du har originale xenon-lykter, så er nummeret på pæreholderen 1J0953123B mens selve pæren er den samme.

Her er også en amerikaners fremgangsmåte: http://www.passatworld.com/forums/b5-garage/297098-b5-5-headlight-blinkers-parking-lights.html

DSC05164.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

USA-modellene bruker egentlig samme parklys som Europa, en hvit pære i fjernlyset. Det finnes unntak, Mexico og Sør-Korea bruker parklys i blinklysa.

Jepp, delenummer for USA/Mexico er 3B0953123D for pæreholder og N 10475902 for 27/7 watt pære med oransje glass. Om du har originale xenon-lykter, så er nummeret på pæreholderen 1J0953123B mens selve pæren er den samme.

Her er også en amerikaners fremgangsmåte: http://www.passatworld.com/forums/b5-garage/297098-b5-5-headlight-blinkers-parking-lights.html

DSC05164.jpg

så jeg kan egentlig bare bestille en ny pære holder og pære og legge opp den ledningen bort til park så er det i orden ??:) for det ser ikke ut som den pæreholderen jeg har men er det dette som er US pæreholder da :)

- - - Updated - - -

takk for alle svar forresten =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så jeg kan egentlig bare bestille en ny pære holder og pære og legge opp den ledningen bort til park så er det i orden ??:) for det ser ikke ut som den pæreholderen jeg har men er det dette som er US pæreholder da :)

I teorien, ja, men det er ikke sikkert ledningsnett og kontakter inne i lykta er likt. Personlig hadde jeg nok heller satset på moduler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I teorien, ja, men det er ikke sikkert ledningsnett og kontakter inne i lykta er likt. Personlig hadde jeg nok heller satset på moduler.

takk for svar ;) da får jeg se hva jeg gjør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En billig løsning er å bruker dioder/zenerdioder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke at du ikke hadde xenon før enn nå. Pæreholdere, w5w-pærer, borre hull i blinklys (bakdelen er jo at du må av med fanger og alt) og stjele strøm fra de originale parklysene. Men på denne er det nok mest lettvint med moduler, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.