#1 Skrevet Februar 8, 2015 Selger nå 2 stk 345mm borret skiver. Brembo 2 stk 300mm borret skiver. Brembo 2 Porche calipere. (6 piston.) 2 Rs4 B7 calipere 2 klaver (til hver side) 4 klosser fremme 4 klosser bak Kunn testet på bil. Aldri brukt. Samlet 10K. Kjøper betaler frakt. Kan sendes i oppkrav. Åpen for bud ved rask handel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Interesse fått i PM. Bud fått på mail for hele settet. 7000KR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2015 Bakre sett solgt. Fremre sett igjen. Porche caliptere Brembo skiver Brembo klosser Total 6000,- NOK Åpen for bud ved rask handel. Kjøper betaler frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2015 bilder? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2015 (endret) Porche caliptere Brembo skiver Brembo klosser Total 6000,- NOK passer det på audi a4 1.8tsQ 180hk AJL 1999 slik jeg har forstått det e det 82hjullagerhus på desse bilene. er det noe spesielt jeg trenger for å få det til å passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Da jeg bestilte disse trodde jeg at fremre calipere skulle være genuine RS4 calipere, men da jeg fikk dem så jeg at det var Porche Calips med RS4 emblem på. Dette kan fjernes om man ikke vil ha det. Dem skal passe så lenge festene er like. Kan få tatt bilde av festene til caliperne ikveld. Dem boltet rett på min B6. Du må minst ha 18" felger. EDIT: Bildet tok jeg for en uke tilbake, så her ser dere både fremre og bakre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2015 Her ser dere hvordan festene ser ut. Her er fremsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2015 Passer ikke rett på b5 tsq, men siden du har store hjullager fra før så kan du montere s4 hjullagerhus og da passer bremsene;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2015 Solgt alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...