#1 Skrevet Februar 10, 2015 http://m.dinside.no/932749/ti-populaere-brukte-stasjonsvogner Hva er de nevnte problemene på DSG7 (DQ200)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2015 Har hatt problemer med hakking i kø kjøring over lengre tid uten at noen fant problemet. Ble plutselig innkalt i januar for skifte av olje samt nyeste software som fabrikkgaranti hos møller (har import bil) Etter dette har kassen oppført seg strøkent. Mulig dette er problemene de viser til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2015 Mulig. Jeg har også gjort dette, se Golf-tråden min (lenk nedenfor). 34F6 0099 WWO. Stusser også på at dette i artikkelen kun er nevnt kun for Golf og Passat, men ikke for Octavia (men det kan jo være tilfeldig). Men hva har problemene vært for de som har hatt skikkelige problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2015 Er det der noe aksjonskode eller hva Terje? Frister jo å spørre om vår bil fra juli burde hatt en oppdatering eller hva... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2015 Er det der noe aksjonskode eller hva Terje?Frister jo å spørre om vår bil fra juli burde hatt en oppdatering eller hva... Ja, se http://forum.vacn.no/showthread.php?258174-Ny-bil-2011-Golf-6-Mk6-MkVI-1-2TSI-DSG7-Trendline&p=2800504#post2800504, siste poster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2015 Jeg booket oljeskift på Octaviaen i dag pga innkjøringsperiode (6000km kjørt, og Møller skulle ha 2390kr for det! ), og da var det kun oppdatering av komfortenheten som kom opp som fabrikksaksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2015 Hvis du ser på det jeg lenket til så er den aktuelle "safety recall" fra desember 2013. Dvs at problemet var kjent da (eller tidligere). Derfor så vil jeg tro at man fra samme tidspunkt har endret dette i produksjonen også, og at det er biler produsert før det som trenger denne aksjonen? Sånn circa. (Golfen vår er fra 2011, jeg antar Octaviaen er nyere siden du bare har kjørt 6tkm?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...