#1 Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Hei lurer på om noen her har tips til hva som kan være galt med min Audi s4 2.2, 1994 mod, har nylig skiftet turbo, har skiftet alle turbo slanger, men hører fortsatt en slags hyle/hvese lyd når jeg gir gass,lurer på om de kan være intercooler som er hål i? Takker for svar MVH Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2015 Kan være lurt å oppgi årsmodell og motortype. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2015 Kan være IC, har du plast eller alu stusser på den? Mener plastutgaven ikke kom før bilene het S6, men jeg er ikke sikker. Du sier byttet slanger, men kjører du 'original' trykkslange fra mellomrører til IC, så sjekk den nøye.. Mange som har blitt lurt av at den ser OK ut! Litt frekt spørsmål, men står bypassventil riktig vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2015 Når du sier du mister turbotrykk, hva du tenker på da? Ladelyd fra turboen blir det uansett, så er litt vanskelig å vite om din lyd er normal eller ikke. Stikkord er feilkoder og trykktesting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2015 Ord la meg litt feil når jeg skrev mister turbo trykk, har jo samme trykk, men får falsk luft noen plass, jeg hadde ett stort hål fra en slange til turbo, den er skiftet, men samtidig kom denne hyle/hvese lyden, både før og etter slangen var skiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...