#1 Skrevet Februar 12, 2015 Har en orginal rs2 front som vurderes solgt til rett pris. vet at disse koster rundt 22.000 splitter ny? Min var ubrukt og ulakkert før jeg lakkerte den og tok den i bruk for rundt et år siden. Fremtår i veldig bra stand. Hva vil jeg kunne få for denne om jeg bestemmer meg for å selge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2015 Har plukket av fronten av bilen nå og ser følgende delenr: står 895 807 095 D et sted, og Rs2 807 187 et annet sted på den. Regner med det første er delenr. Noen som kan bekrefte om den er orginal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2015 De koster ca 19000,- kr nye. Men du får nok ikke igjen nærheten av det. De går for mellom 4000,- kr og 7000,- kr har jeg sett brukt. Er det noen sprekker, manglende deler eller grove riper på den? Hvis ikke så bør du kunne få igjen en del for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2015 Ingen sprekker eller grove riper nei. Lakkert for et år siden, var da ny og ubrukt, så den er i tipp topp stand. Får lage salgstråd på den, om ingen ser denne tråden å melder interesse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...