Anbefalte innlegg

Har en passat 4motion 2004 sedan som jeg sliter med å senke mere. Senken er TA Technix og sliter med å senke mere bak... justerings mutteren tar borti drivakslingen, men har lurt på om det går ant å bruke senkefjære på justerbare senken? eller må jeg bare kjøpe meg nytt senkesett? Har mye å justere fram men sliter fælt bak. Ligger på 30 cm fra nav til hjulbue og 8-9 cm fra bakken. Skal godkjenne senk til Satans Vegvesen i morgen, så skal få tatt noen bedre bilder når jeg kommer hjemIMG_0614.jpg

IMG_0627.jpg

IMG_0616.jpg

IMG_0613.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk problem på 3bg 4-motion dette. Er kun noen få sett som du får det veldig lavt med, H&R bl.a har et sett som går veldig lavt. På min gamle med supersport black evolution, så gikk den ned til dekket akkurat gikk oppi bakskjermen og da butta drivakslingen i justeringsmutteren. Men ellers var det et kjempegodt senkesett og kjøpte det igjen på min nye. Kan se i tråden min og se hvor lavt den gikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.