Koding av sentrallåspumpe Audi 80 b4

Anbefalte innlegg

Har en amerikansk Audi 80 b4 94mod med original alarm og en morgen jeg skulle låse den opp ville ikke alarmen skru seg av og kun førerdøra låste seg opp. Tok så å byttet sentrallåspumpa med en annen med samme delenummer og da fungerte sentrallåsen som den skal, men alarmen fungerer ikke i det hele tatt. Når jeg låser bilen skal det komme en liten lyd i tuta og et lys i dashbordet skal blinke og det gjorde den med den gamle pumpa, men ikke med den nye. Har lest litt og sett at noen snakker om at ved bytte av pumpe må den kodes likt som den gamle med vag-com. Jeg har tilgang på vag-com, men vet ikke hvordan dette skal gjøres eller om det i hele tatt må gjøres. Noen som vet???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å vere 100% sikker, så mener jeg at du ikke kommer innpå disse pumpene med diagnose apparat. Prøvde på min a6 c4, som har samme opplegget som din, og der fann jeg heller ingen kanal å gå innpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke går an å kode om pumpa syns jeg det er rart at to pumper med samme delenr ikke fungerer likt, med mindre den er defekt, eller er pumpene kodet fra fabrikk etter hvilket oppsett de blir brukt til? sånn som for eksempel. med og uten alarm? Så hvis jeg skal få dette til å funke igjen må jeg skaffe en pumpe med samme delenr og i tillegg fra bil med alarm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.