#1 Skrevet Februar 15, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2015 Den ser jo faktisk bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2015 Spesiell men overraskende snasen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2015 OEM+(+++) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2015 Me like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2015 Da ryktene om nåværende Scirocco begynte å gå, fotoshoppet media fram akkurat sånne bilder. Noen har tatt inspirasjon fra dem. og faktisk bygget bilen sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2015 Kort sagt: Vakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2015 Da har jeg fått nytt prosjekt igjen..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2015 Jeg syns den så ut som en Chrysler Crossfire bakfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2015 Jeg synes fronten ble for stor i forhold til proposjonene til bilen ellers. Pluss at fra siden så fikk jeg en litt sånn minimercedes-følelse.. Men smaken er som baken, min lufter ofte dritt.. Men creds for at han turte og gadd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2015 Enig i det med Fronten, men er ikke særlig glad i Golf 5 da heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2015 Video, desverre på spansk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...