Hvordan få ut vinduspusser motor på touran 2006?

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg fremgangsmåte for og få ut denne?

Har løsnet de to skruene som er synlig på oversiden og tatt av ledningen. Men klarer ikke få motoren ut.

Må motoren demonteres fra armene for og få den ut?

Ser det er en slags pinne under der som sitter fast i motoren og at denne kan dras ut for og få løs motoren, men det er ikke nok plass til og få denne ut.

Noen som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg fremgangsmåte for og få ut denne?

Har løsnet de to skruene som er synlig på oversiden og tatt av ledningen. Men klarer ikke få motoren ut.

Må motoren demonteres fra armene for og få den ut?

Ser det er en slags pinne under der som sitter fast i motoren og at denne kan dras ut for og få løs motoren, men det er ikke nok plass til og få denne ut.

Noen som har tips?

Spørs om du ikke må ut med hele mekanismen for å få ut motoren. Motoren sitter også festet med en mutter på mekanismen for å drive mekanismen.

Motoren sitter ganske klønete til, så jeg ville nok tatt av begge panelene og armene og så tatt ut hele mekanismen.

er jo en kjent feil med at mekanismen blir dårlig å gå treigt på disse, så da kan du få sjekket og smurt opp dette samtidig.

Edit: er det foran eller bak du tenker på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, var bare bak jeg fant frem..

Foran så ser det ut som det er greiest å ta ut hele greia..?

Det er paralelle viskere du har, og ikke slike som går opp fra midten og ut mot sidene? Ser det står omtalt begge deler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte og nevne det, men det er foran, og typen med to motorer, en for hver visker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen skulle lure, så må hele dekslet mellom pusser motorene og motorrommet tas ut for og få lirket motorene ut. 5 stk. torx skruer i overkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.