#1 Skrevet Februar 15, 2015 Har handlet xenonpærer fra FK-autoparts, men han var tom for H7. Noen som har steder å anbefale som holder mål og som ikke koster "skjorta"? Tror levetida på de jeg har har vært ca 2 år.... Lurte bare å å bestille fra NBS uten å ha sjekka noe mer med dem, men noen som har erfaring med deres merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2015 Kjøpte fra Biltema til dama sin Passat, og de har da fungert godt i over ett år. Nå aner jeg ikke hva du legger i billig, men får jo Osram Xenarc Silverstar på Ebay for en billig penge, i forhold til hva man må betale for vanlige Osram-pærer her i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2015 Vi har dette på lager via vår andre webshop: http://bilbelysning.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Kjøpte også til konas A4 Cab på Biltema, riktig nok D2S, men har funket i snart to år nå. Nesten samme farge som original Osram, kanskje snevet hvitere, men det kan også være alder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2015 Vi har dette på lager via vår andre webshop: http://bilbelysning.no/ Har klubben rabatt på den siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2015 Hvordan vet jeg hvor mange watt de skal være på? Ift sida til bilbelysning, hvor man velger kelvin, men også watt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2015 Har klubben rabatt på den siden? Ja, samme som P&R. - - - Updated - - - Hvordan vet jeg hvor mange watt de skal være på? Ift sida til bilbelysning, hvor man velger kelvin, men også watt.... Send en mail til henrik@partsandretards.no så svarer han på det i morgen, han som har ekspertisen på dette området hos oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...