Erfaringer rundt xenonpærer? Bra og billig?

Anbefalte innlegg

Har handlet xenonpærer fra FK-autoparts, men han var tom for H7.

Noen som har steder å anbefale som holder mål og som ikke koster "skjorta"?

Tror levetida på de jeg har har vært ca 2 år....

Lurte bare å å bestille fra NBS uten å ha sjekka noe mer med dem, men noen som har erfaring med deres merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte fra Biltema til dama sin Passat, og de har da fungert godt i over ett år. Nå aner jeg ikke hva du legger i billig, men får jo Osram Xenarc Silverstar på Ebay for en billig penge, i forhold til hva man må betale for vanlige Osram-pærer her i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte også til konas A4 Cab på Biltema, riktig nok D2S, men har funket i snart to år nå. Nesten samme farge som original Osram, kanskje snevet hvitere, men det kan også være alder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vet jeg hvor mange watt de skal være på? Ift sida til bilbelysning, hvor man velger kelvin, men også watt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klubben rabatt på den siden?

Ja, samme som P&R.

- - - Updated - - -

Hvordan vet jeg hvor mange watt de skal være på? Ift sida til bilbelysning, hvor man velger kelvin, men også watt....

Send en mail til henrik@partsandretards.no så svarer han på det i morgen, han som har ekspertisen på dette området hos oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.