#1 Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Hei Vurderer å selge mitt litt sjeldne originale Audi skinnratt til typ 85/urq. Helt og i grei stand etter 30 år, vanlig solslitasje på toppen og en malingsflekk finnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2015 opp, 500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2015 Delbart nav på disse ? Bilde uten fløyte puten . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Ikke delbart nav på dette dessverre. Interessert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2015 Ny pris: 450 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2015 Hvor er dette lokalisert? Vanskelig å se standen ut fra bilde :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2015 2120 sagstua Skjønner det, kan ta bedre bilder ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2015 Ja takk gjerne :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 13, 2015 Kjente plutselig igjen navnet ditt ! ! Er jo gamle bilen din jeg skal ha det i :-) kjøpte den forrige uke ;-) Er det org rattet til coupen du selger her kanskje ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2015 Hehe, gratulerer med en fin fin bil Dette er originalrattet til den ja ; ) Skal se om jeg får tatt et par bilder ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2015 Er ikke lett å ta noen gode bilder dessverre. Vanlig slitasje etter 30 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...