#1 Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Jeg har et sett av hver, men vil bare restaurere ett av settene til bilen min og vurderer derfor å selge et av dem. Det er etter mye tenking av meg best om noen kjøper et av settene da jeg ikke klarer å bestemme meg for hvem av dem jeg skal beholde og bruke tid på. Setter pris til 6000kr siden det skal være pris i salgsannonsen, men bud ønskes. Kommer til å shine dem litt iløpet av uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2015 Hvordan er tilstanden på "tønnene" til RM-felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2015 De ser greie ut, trenger en vask og evnt litt lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2015 Bud på 6000 på rm'ene er mottatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2015 Da var RS felgene solgt. Alt er til salgs for riktig pris, men tror nok RM'ene blir trukket fra salg nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2015 Da ryker rm'ene for salg da jeg har andre felg planer. Setter prisen til 6000kr Pusset opp 2 av ringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...