Ny restaurert 1985 (veteran) audi urquattro selges!

Anbefalte innlegg

Er dette en UR eller en Coupe Quattro. Kom litt dårlig frem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en registrert orginal urq med cq motor understell++ eller en registrert cq ombygd med urq kaross?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender du meg reg nummer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder selger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis denne bilen i tråden er den samme som er lagt ut på finn.no idag (AR 67410), så var den i mitt eie fra ca 2000 til 2005, som orginal bil coupe quattro..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik kan sikkert bekrefte, men dette er etter det jeg skjønner en orginal CQ som da har fått URQ skjermer og interiør.

Er ofte greit å være klar på dette, ellers blir det fort mange spørsmål frem og tilbake. Spesielt på denne type bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke denne la seg godkjenne med en 165 hk turbomotor? Da det finnes papir på 170 hk fra oettinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonsen er slettet står det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kommer den km.stand ifra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra instrumentet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det ikke samme instrument som stod i når jeg solgte den i 2005.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skjønne ingen vil ha denne? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil Fredrik, er nok mange som kunne tenkt seg denne! Vil tro prisen bremser litt, det koster å restaurere og lakkere men ikke alltid man får pengene igjen. Men treffer du den riktige som skal ha en slik bil i den stand skal du ikke se vekk fra et salg nei;)

Kanskje en oppsummering hva som er gjort under restaurering også hjelper på, bremser, foringer, motor, dempere/fjærer, hvordan den er lakket, sveiset rust, rustbehandling etc...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.