#1 Skrevet Februar 17, 2015 Hei vurdere å kjøpe vossen felger til min Audi B7. Noen som har noe erfaring med vossen? Tenker å prøve 10" breie felger bak, å 8,5" framme Skrik ut viss noen har noe erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2015 Nå har ikke jeg noen personlig erfaring med Vossen, men de fleste, om ikke alle, er såkalt "gravity cast" slik alle billige felger er. Ser du på felger i samme prisklasse, er de ofte flow-formed eller smidde. Det gjør dem både lettere og sterkere enn Vossen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2015 Javell, så vossen er egentlig ikke så god kvalitet? Jeg vett vossen har 5 års garanti på flassing vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2015 Javell, så vossen er egentlig ikke så god kvalitet?Jeg vett vossen har 5 års garanti på flassing vertfall. Vi har nå solgt en del av disse pluss kjørt flere sett på VW T5 og aldri hatt noe problemer. samt det er en seriøs importør så her er det trygt å handle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2015 Takk for svar! Har selv fått inntrykk av at vossen er skikkelige greier, men har ingen erfaring selv. Er litt spent på om det går med 10" bak på min B7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2015 10" vossen bak på b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2015 Ohh, Takk for hærligt bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2015 [ATTACH]221527[/ATTACH] 10" vossen bak på b7 Klare du å kjøre 10" framme, eller blir det 8,5"? Siden vossen ikke har 9,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2015 Det vil tiden vise.. de ble kun testet bak i høst, skal på til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 19, 2015 Okey. jeg skal bestille nå snart tenkte eg, trur det blir 8,5 framme her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2015 Hvordan ET har du på felgene Jan Brede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2015 Her er en link på gamle B7`en til Mr.Gimnes med 9,5x19 forran og 10,5x19 bak. Mye bilder og godt beskrevet hva slags innpress han hadde. http://forum.vacn.no/showthread.php?184871-2007-A4-2-0TdiQ-avant-s-line-Kw-Oz/page2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2015 Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?271332-OZ-Futura-9-5x19-quot-10-5X19-quot-Vurderes-solgt Og her har du de felgen Mr. Gimnes hadde.. Løp og kjøp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2015 Veldig flotte felger, me jeg er forelsket i vossen nå Sunn de koster sjortå Å genseren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...