#26 Skrevet Mars 1, 2015 Målt noen fjørbein og både delte og hele fjørbein har indre diameter på snaue 45 mm. En gul koni jeg har liggende var ca 44 mm i diameter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 3, 2015 Finner dette på bilstein.de: http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=171&32=1109&34=0,100011,100121&14=4&10=EECE60B25BE941BAB83C5ACF32C45343018004&12=130 BILSTEIN - B6 Sport Fitting Position Front Axle, Fitting Position Rear Axle, Gas Pressure, Outer Diameter 55 mm BILSTEIN - B6 SPORT Fitting Position Front Axle, Fitting Position Rear Axle, Gas Pressure, Outer Diameter 50 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 6, 2015 Finner dette på bilstein.de:http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?230=1&36=0&35=171&32=1109&34=0,100011,100121&14=4&10=EECE60B25BE941BAB83C5ACF32C45343018004&12=130 BILSTEIN - B6 Sport Fitting Position Front Axle, Fitting Position Rear Axle, Gas Pressure, Outer Diameter 55 mm BILSTEIN - B6 SPORT Fitting Position Front Axle, Fitting Position Rear Axle, Gas Pressure, Outer Diameter 50 mm 55mm er jo breiere enn fjørbeinet ? hvordan kan det passe på en 80/90 quattro typ81/85 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 6, 2015 Jeg lurer på om de mener den ytre diameteren på fjærbeinet. Hele fjærbein har nemlig D=50 mm hele veien, mens delte er 50 i toppen men har større dim under fjørskåla, men den har jeg ikke målt. Men begge har kun plass til 44 mm så snodig det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 6, 2015 veldig merkelig at de da skal selge meg dempere med 50 eller 55mm ja det vil uansett ikke passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 15, 2015 Har fortsatt ikke fått oppklart dette. Om noen vet noe mer, del det gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...