#1 Skrevet Februar 17, 2015 Hugger en s6 aan 6 trinns manuell . Alt av deler selges komplett motor 10000 kr Gode bremser bak , nye skiver klosser , maks 50 mil 3000 komplett S6 fjørbein 5000 kr komplett Rustfri tank muligens 4000 kr Girkasse 6 trinns god synkronisering , liten lyd i førstegir 4000kr har 5 trinns uten lyd også 6000kr Strøken s6 fanger 3000kr Interiør med tre lister og rullgardin på dørtrekka bak , lys farge , el stoler og førerstol er dårlig . 2000kr Har det meste annet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2015 Kunne du ha sendt meg noen bilder av interiøret..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2015 Har du bakplate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2015 Har bakplate med en liten sprekke i . Send meg mail adress oå pm så kan jeg sende bilde av interiør . Har kansje et meget bra s4 avant interiør da sort sport manuelle stoler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2015 Jeg er på jakt etter lyst interiør da alt fra gulv til tak er lyst i A6en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2015 Interiøret er det grå tone i da , ikke det helt lys beige . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2015 A6en er beige fra gulvteppe til taktrekket, så da vil jeg helst prøve å finne skinnseter som matcher dette.. Da må det bli de beige skinnsetene i så fall.. I dag er det velour, og det er ikke helt min stil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2015 Har du tomgangsregulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2015 Send meg pm med mail adresse så kan jeg sende bile av interiør fargen . Har tomgansgsregulatorer ja Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2015 Jeg fikk et bilde av et dørtrekk i går, men fra et ukjent navn.. var det fra deg eller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2015 Kompisen mun sendte deg bilde av farge på interiør ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2015 solgt reflexplaten til bakluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 7, 2015 Kan sjekke opp neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2015 Hei Har du fangeren fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2015 Har en s6 fanger med griller , liten skade nede på den . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...