#1 Skrevet Februar 18, 2015 Hei! Vi i styret har snakket på att vi skal delta på ett biltreff på Stokke, kanskje noen andre har lyst å bli med og kjøre sammen dit? Treffet er for alle bilmerker, info ligger på facebook på denne linken: https://www.facebook.com/events/359716137530635/?fref=ts Dette er ett "cars and coffee" type treff, så alle kan møte opp!! Kopiert tekst fra facebook: "SpringMeet 2015 25 april på: Dakota Hangar - Torpveien 220 3160 Stokke. Oppmøte 10.00 - 12.00 Premieutdeling: 15.00 Dette er datoen dere må ha bilene klare. Stå på i vinter så gleder vi oss til å se dere den 25 april. Import, Hot Rods, Rat Rods, Restomods, Rustorations, Stanced, Luftavkjølt, Baggers... Det vil være mulig å kjøpe både mat og drikke på området. Vi vil plukke ut vinnere for disse klassene: - Peoples Choice - Best felg - Best fitment bags - Best fitment static - Best motorrom - Topp 3 allround (alle bil produsenter) - En pris for hver stil (JDM, Euro og gamle klassikere) Utstilling: 50, - per bil. Reglene er som alltid .... Ingen burn-outs, ingen drama, ingen alkohol. OVERNATTING!!!! Vi har booket 40 rom på Quality Hotel Tønsberg - Byen beste hotel. Det ligger langs bryggen hvor vi kommer til å oppholde oss på kvelden og natten! Prisene er 880,- per enkeltrom og kr 980,- per dobbeltrom per natt inkludert frokost. Dette er pris pr rom så 2 stk i dobbeltrom blir da 490kr pr natt pr pers. Skal dere bestille så ringer dere dette nr: 33 00 41 00 eller sender mail til: q.tonsberg@choice.no Oppgi dette som rabatt/referanse kode: Spring Meet 2015 så får dere de beste prisene! Det må bestilles før 24. mars 2015 for å få disse prisene. Vi gleder oss. TbgStance" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2015 Kanskje man skulle bli med på dette ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2015 Tja, mulig det blir en tur. Høres artig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2015 Jeg håper det blir en gjeng. Vi fra Mjøsa-styret skal hvertfall dit. Morro å se på litt andre bilmerker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2015 sticky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2015 Jeg skal nedover, reiser fredagen en gang sammen med en eller to til. Blir over fra fredag til søndag, tar ei helg i Tønsberg uansett Når tenkte dere å reise innover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2015 Jeg skal nedover, reiser fredagen en gang sammen med en eller to til. Blir over fra fredag til søndag, tar ei helg i Tønsberg uansett Når tenkte dere å reise innover? Det blir nok lørdags morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2015 Hvis dere kjører gjennom Hadeland så skal dere ikke se bort ifra at jeg henger meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2015 hvem vei skal dere kjøre, og hvor langt er det cirka? mulig jeg blir med på dags tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2015 Vi skal kjøre på riksvei 4. Det tar ca 3 timer fra Gjøvik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2015 Vi skal kjøre på riksvei 4. Det tar ca 3 timer fra Gjøvik. Du er kartleser regner jeg med så da kjører jeg der du sier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2015 Når på morran tenker dere og ta i vegen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2015 Tja, oppmøte er jo klokka 10.00, så la oss si ca 3 timers kjøretur ifra Gjøvik. 07.00, så helst litt god med tanke på at garantert blir evig lange vaske køer etc.. så i grunn senest klokka 6 synes jeg. Da avhengig om vi blir noen som skal nedover samt været. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 29, 2015 "Oppmøte 10.00 - 12.00 Premieutdeling: 15.00" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2015 Nå er det ikke lenge til treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...