#1 Skrevet Februar 20, 2015 Hei! Etter to timer med knoting i bilen i dag ser jeg meg nødt til å spørre om hjelp. Har en Passat 3C jeg ønsker å ettermontere grøftelys i, og det meste har gått greit hittil. Kjøpe Kufatec ledningsnett hos bilkomponenter.no, og alt er lagt opp greit. Når det kommer til ledningene som skal inn i stikk på komfortmodulen, høyre side, venstre side og en fra lysbryter, sliter jeg. Får ikke ut noen av de tre stikkene som ledningene skal inn i, og lurer derfor på om noen har noen idéer eller kunne vært behjelpelige med å se på det. Irriterende å ikke få til det aller siste som må på plass, blir noe frustrert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2015 Lengesiden jeg har skrudd på den gammeltypen komfortmodul. Men jeg tror den ser slik ut? http://h2091796.stratoserver.net/eBay/Pictures/201311/28.11__125__1.jpg. Isåfall, har du husket åpne den røde sperringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2015 Hei Sondre. Det stemmer, den er helt lik. Jeg skal ha ut 3 kontakter, som alle sitter på den siden som ligger på bildet. De to store i henholdsvis høyre og venstre hjørne "øverst", samt nederst i venstre hjørne "under" den røde sperringen. Nei, har kun vært smart og gått løs på klipsene/klemmene på selve kontaktstykkene som skal ut, basert på dårlig kunnskap. Hvordan får jeg åpnet den? Og, når den er åpen vil kontakter slippe? -Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2015 Du presser den røde låsen på langs, husker ikke hvilken vei. Den skal bare flyttes ca 5mm eller noe sånt. Du merker når du får flyttet på den. Da kan du bruke klemmene på hver enkelt stikk for å få ut stikkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2015 Glemte å nevne at når du skal få ut eller montere inn nye kabler i stikkene, så må du mest sannsynlig løsne/plukke ut en lås på stikket også. Den er mest sannsynlig lilla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2015 Der løste du problemet mitt! Må bare få 3 ledninger inn i hvert sitt respektive stikk, og slet så hinsides med å få ut stikkene. Nå vet jeg hvorfor - - - Updated - - - Takk for svar! Gir en tilbakemelding her når jeg har prøvd igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2015 Bare hyggelig, satser på at du får til uten å ødelegge noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2015 Er vel klips på to stikk som har gått, men alt sitter, så håper på det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...