#1 Skrevet Februar 21, 2015 Fikk bytta til meg denne bilen, men så viser det seg nå etter den har vært på service og reg.reim bytte, at tilleggsvarmeren er låst. Sjekker da opp i historikken, og viser seg at Møller Bil Tønsberg, som har hatt denne på verkstedet før, har påvist at brennkammeret på tilleggsvarmeren ikke fungerer, og må byttes. Brennkammeret kostet 6000,- + arbeid, men Møller anbefalte å bytte hele tilleggsvarmeren for 8800,- + arbeid. Dette er jo en kostnad jeg ikke hadde sett for meg rett etter ett bilbytte. Finnes det andre alternativer, eller et orginale deler hos Møller veien å gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2015 hellanor er vel forhandler av webasto, garantert bedre priser der for brennkammer, evt ebay utland osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2015 oemvwshop.com selger Webasto, finner også mye på ebay. Har du forsøkt å låse opp Webastoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2015 Møller har låst den opp, og det virker som den prøver å tenne av og til da det kommer røyk fra fronten og lukter litt diesel. Den går vell i lås ganske kjapt igjen. Skal ta en till rundt om på nettet å se jeg Er dette noe som kan byttes selv, hvis man er litt nyttenevig? Eller er det noe Møller absolutt burde ta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2015 Skifte brennkammer klarer du fint selv Må av med fanger så kommer du til, så plukker du ut varmeren og skifter brennkammer. Lås så varmer opp igjen og testkjør varmer med diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2015 Gi beskjed om du kommer over billig brennkammer eg trenger og nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2015 Stort sett komplette "auxillary heaters" på ebay iallefall. Oemvwshop.com var nede for vedlikehold. Får fortsette søket litt senere Holder deg oppdatert, Lasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2015 Eg spurte nå i salgstråden deres. Ser han har vært pålogget og svart andre nylig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...