#1 Skrevet Februar 21, 2015 Har hatt litt problemer med bilen når den har hatt halv tank med bensin, motoren har stoppet ved lite gass f. eks i svinger og stopp ved kryss. Visste ikke helt hva dette skyltes og det hjalp da jeg fyllte full tank bensin. I går merket jeg det samme, og fyllte full tank. Så ble det værre, startet et par ganger, kjørte 20-50 meter og ble stående og starte uten hell. Motoren startet opp noen ganger etterhvert, men ga seg med en gang jeg ga gass. Måtte bli hentet av NAF og kjørt til verksted, det var jo stengt da. Noen som har noen formening om hva som er galt? Hva jeg kan prøve før jeg får verkstedet til å se på den? Vurderer om det hele tatt er vært å sjekke den, km nærmer seg 200k. Vrakpanten er jo 3000 og er jo rett før årsavgift.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2015 Spørs om ikke bensinpumpa er død. Ta av det sorte lokket under bagasje matta høyre side og bank litt på pumpehodet. Hvis den starter igjen da er nok den synderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2015 Var å testet bilen der den stod i dag, og fikk start på den igjen. Kjørte den hjem, men lurer på hva jeg skal gjøre, bilen er jo ikke helt til å stole på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2015 Får du pumpe på Biltema? Koster sjelden mange kronene, alternativt fra ebay. Så sel om det er en billig bil trenger du neppe skrote den av den grunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2015 Er det pumpa som er gåen? selv om jeg får kjørt bilen? Kan det være denne? http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Drivstoffpumpe/ELEKTRISK-DRIVSTOFFPUMPE-52112/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2015 Tror dette var mer riktig: http://www.bildeler.no/bensinpumpe-elektrisk/volkswagen/golf/B/1997/?Vare=4888 Har lite mekke erfaring, men er praktisk annlagt, systematisk og vet å følge instruksjoner. Er dette mulig å ordne selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2015 Halte på en flaske injection cleaner og kjørte en tur, uten problemer. Får håpe det holder litt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...