Anbefalte innlegg

Tenkte å ta ein service på bilen til sommern med reg. reim, turbo og litt smått.

 

Så noko innspill til turbo(oppgradere litt) lett trimming, mest mulig bolt on?

Blir custom 2.5" DP med v-band so va planen. men org. DP burde passe på ny turbo.

Clutch?

Har passert 220tkm

 

Burde det vere flexirør på DP som orginalt? Er vel til for bevegelse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tips/forslag?

 

Har søkt litt og sett på darkside men usikker om dei turbokita passa org. Manifold

Var tenkt til å havne på rundt enn 180, ikkje over 200

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original turbo holder vel til 180hk den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kkk bv43 fra 2.0l 170hk pd passer , opp til 220hk, men da skal alt annet stemme, bremset 192,7hk og 428Nm på min avf med den turboen uten kat. ellers alt org. Men hadde nytt svinghjul og SRE clutch

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original turbo holder vel til 180hk den?

 

Den e jo grei men den har gått 220tkm no og mistenker at den bruker olje(0.5l på 5k km)

Synger/hyle litt og

Om ikkje det e toppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kkk bv43 fra 2.0l 170hk pd passer , opp til 220hk, men da skal alt annet stemme, bremset 192,7hk og 428Nm på min avf med den turboen uten kat. ellers alt org. Men hadde nytt svinghjul og SRE clutch

 

Ka inngår i alt anna? Dysene er vel grei, remap og ic?

Slår den tidligere inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.