#1 Skrevet Februar 21, 2015 Tenkte å ta ein service på bilen til sommern med reg. reim, turbo og litt smått. Så noko innspill til turbo(oppgradere litt) lett trimming, mest mulig bolt on? Blir custom 2.5" DP med v-band so va planen. men org. DP burde passe på ny turbo. Clutch? Har passert 220tkm Burde det vere flexirør på DP som orginalt? Er vel til for bevegelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2015 Ingen tips/forslag? Har søkt litt og sett på darkside men usikker om dei turbokita passa org. Manifold Var tenkt til å havne på rundt enn 180, ikkje over 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2015 Original turbo holder vel til 180hk den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2015 kkk bv43 fra 2.0l 170hk pd passer , opp til 220hk, men da skal alt annet stemme, bremset 192,7hk og 428Nm på min avf med den turboen uten kat. ellers alt org. Men hadde nytt svinghjul og SRE clutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2015 Original turbo holder vel til 180hk den? Den e jo grei men den har gått 220tkm no og mistenker at den bruker olje(0.5l på 5k km) Synger/hyle litt og Om ikkje det e toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2015 kkk bv43 fra 2.0l 170hk pd passer , opp til 220hk, men da skal alt annet stemme, bremset 192,7hk og 428Nm på min avf med den turboen uten kat. ellers alt org. Men hadde nytt svinghjul og SRE clutch Ka inngår i alt anna? Dysene er vel grei, remap og ic? Slår den tidligere inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...