Komplett S6 C4 2,2 20VT vurderes i deler.

Anbefalte innlegg

Har en meget pen S6 2,2 avant med automat. Pen i lakken og ingen bulker.

Nettopp vært på EU kontroll og fått feil på tregt håndbrekk og eksoslekkasje. Alt annet fungerer utmerket. Siden bilen har automat har det meste levd et roligere liv enn bil med manuell.

 

Siden biler med automat har lavere markedsverdi enn manuell vurderer jeg dessverre å la denne gå i deler. Meget trist, men summen av smått og stort av deler gjør det fristende å slakte fremfor å bevare dette gode eksemplaret.

 

Dersom det er noen som trenger deler så kom med ønsker her. Jeg bestemmer meg i løpet av senest 1 uke vurdere om den går i deler eller hel, med tanke på årsavgiften.

 

Eksempler:

  • AAN motor- 12000
  • Motorstyring - 1000
  • S-ratt- 2000
  • Mørke blå stoff sportsseter med fungerende varme- 4000
  • Fjærbein med store bremser, fine skiver - 6000
  • Fanger 3000
  • Skjermer 750 pr stk
  • AC-kontrollpanel 600
  • Instrumentpanel med autosjekk og kjørecomputer - 1000
  • Carbonlistsett - 1500
  • Bakfanger med Westfalia - 2500

 

Har også diverse deler liggende fra tidligere delebil, så dersom noen trenger noe så spør.

 

Og hvis noen skulle ha lyst på et meget pent eksemplar med automat til 34.000, med et par EU feil, så si fra. Delene og bilen har gått 300K men bærer absolutt ikke preg av dette. Er tidligere eid av en kar som ikke skrudde selv men brukte verksted til det minste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ett fungerende klimapanel. Har du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du liggende stort høyrespeil som passer på a6 c4? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Er interressert i forskjermer, bakfanger og carbonlistesett.

Du skal ikke nærmere Larvik i nær fremtid?

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet? trenger instrumentpanel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klimapanel som fungerer fint men som mangler et par pixler, hentepris 300.

 

Må sjekke hva jeg har av speil.

 

Har ikke noen frontdeler eller carbon.

 

Har et instrumentpanel til S6, alle funksjoner fungerer fint men mulig det er noen lyspærer som er mørke. Kr 1200. Kan hentes i Vestby, 4 mil sør for Oslo på ettermiddag/kveld.

 

Ellers ble det ikke til at bilen i denne tråden ble hugget - er i alt for fin stand, så den blir EU godkjent og solgt som skikkelig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.