#1 Skrevet Februar 22, 2015 Clutchkit fra transmec med trykkplate,organisk og fjøra lamell og utløserlager. Meget god clutch ! 2500 kroner eller kurant bud. Tlf: 41767630 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2015 Ratet til hvor nye? Bolter på Orginal svinghjul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2015 Det vet jeg ikke. Men har hørt disse skal tåle en del men kan sjekke opp litt. Følger ikke med bolter så vidt jeg kan se men jeg trur kanskje jeg har 6 nye bolter liggende på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2015 Kjøpt til hva? Holder den 400-500Nm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2015 Skulle brukes på en golf. Men ble ikke noe av det. Skal prøve å finne no specs på detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...