#1 Skrevet Februar 22, 2015 Skal bytte ut hele suppa, alt ifra RNS enheten, til BOSE høyttalerne, forsterkeren, navigasjons enheten og CD veksleren. Har også en iPhone AUX tilkobling som jeg slenger med). Koden til enheten har jeg også samt de der av-installerings nøkkelene. 5000kr for alt sammen + frakt. (evt bud) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2015 Passer denne i a6 c5? Har rns-d frå før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2015 Denne er vel tilpasset b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2015 Det vet jeg ingenting om desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2015 Forsatt tilsalgs. Kan selge RNS enheten seperat også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2015 Hvilke høytalere selger du? Alle i dører sub osv...? Hvor gammele er de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2015 Har denne vært montert i bilen din? Så den passer i dobbel DIN b5 hull? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2015 Har du delenummer på enheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2015 Den har vært montert i bilen ja, skal sjekke delenummeret ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2015 Passer vel også i b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2015 Pris på spiller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2015 2000kr for kun spilleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2015 Da kjøper jeg den [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2015 Følger det med noe. ledningsnett til spilleren ? og er 2k inkl Iphone Aux? Budrunde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2015 Jeg har solgt høytalerene og forsterkeren men alt andre som jeg ikke trenger (samt iphone adapteren) følger med. Prisen var 2000kr evt en liten budrunde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 10, 2015 alt er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...