#1 Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Hei Har ein Audi RS6 C5 hvor jeg har slark på hjulet på HS. Har fått tips fra verksted at indre endeledd på HS har slark og dette ser ut som å stemme når jeg har hjulet opp fra bakken og beveger på det med henda. Etter det jeg ser så kommer jeg ikke til dette staget verken ovenfra eller nedenfra. Er det noen som har en DIY eller et sprengbilde av dette staget? Dersom en del ting og tang må bort for å komme til dette staget så er jeg skeptisk til å sette igang uten en del research og tips. Ser ut for meg på bildet at de innerste ledda som er øverst er det jeg skal bytte http://www.bcb.no/portals/0/productimages/61020999.jpg Noen som kan bekrefte om dette er delenummer for leddet? L5A2020-F 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2015 Stemmer nok at det er de innerste ledda øverst som skal byttes, tror det er en fordel med det verktøyet her: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Chassis/Forstillingsverktoy-for-indre-styreledd-191506/ Hadde tenkt å gjøre samme jobb på bilen min forrige helg, men når jeg fikk jekket opp og sett hvor vanskelig det er å ta av gummimansjetter + at det er mye lettere med spesialverktøy har jeg vel kommet frem til at jeg må krype til korset og bestille time på verksted: bh :. Må uansett ha 4 hjuls kontroll etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2015 Såg jo lett ut ifølge denna Men det biltema verktøyet ligna ikkje litt da:p Overraskande lett han fikk løst delene: eek : Banna på at alt står fast hos meg: bh : salt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2015 De sitter ikke så godt fast da de er satt godt inn med smørefett og er tette (skal være i det minste). Det anbefales uansett å bytte på begge sider samtidig og bytt for all del også styrekulene samtidig. Det dyreste blir 4hjuls kontrollen så bare dumt å ikke spandere på seg nye deler på alt før man betaler for justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2015 Det gikk lekende lett md verktøyet som Lars sveen anbefalte. Bare følgte videoen. : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2015 Så bra:), tok ikke tjangsen på å begynne med det og satte det bort jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...