#1 Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Hei. Park lyset i hovedlykten gikk og jeg så for med en 5 minutters jobb.. Når jeg skulle til å dra ut sokkelen som parklyset sitter i så satt den godt fast.. Når jeg endelig fikk den løs så satt innfestlingen fortsatt på, pæren har smeltet seg fast.. Ser også at reflektoren har fått kjenne på varmen. Lykten er av typen med xenon og har dele nr 8E0 941 003AM. bildeler.no har en lykt som ser ut til å være tilsvarende, men har ikke samme delenr, det er 8E0 941 029AS Hva er forskjellen på disse? http://www.bildeler.no/hovedlykt/audi/a4-avant-8ed-b7/D/2006/BLB/?Vare=14046 Ser for meg at det beste er å bytte hele lykten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2015 Det er dyrt å bytte hele lykta, du kan bytte bare sokkel til parkpæra. Kjøp sokkel på rekvisitabutikk og skjøt inn i lampe. Dersom det ikke blir bra har du kastet bort 100kr på noe om koster mye dersom utgangspunktet er å bytte lampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...