#1 Skrevet Februar 24, 2015 Hei! Jeg er i Haugesund noen dager for jobb. Trenger anbefaling på hvor jeg bør gå for å spise. Bor på Scandic Haugesund. Ikke behov for noen fancy mat da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2015 Last ned tripadvisor på tlf din. Da får du opp de nærmeste og beste utifra din posisjon og kundeanmeldelser. veldig grei app når man er på reis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2015 Egon er alltid bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2015 http://lothesmat.no/vi-tilbyr/matbar-uterestaurant/ http://haugesundnytt.no/2015/01/03/pangstart-med-nytt-konsept/ Har ikke vært ennå, men har hørt mye lovord om denne plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2015 Hvis du føler for god gatekjøkkenmat så er Lunch og Middagsentralen i Spannavegen et serdeles godt alternativ ! Lager burger fra scratch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2015 Takk for alle tipsene! Gjorde det enkelt å kjørte Egon idag, må nok prøve en av de andre imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2015 Er det noen plass å få seg en skikkelig kebab? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2015 Ikke gå på expressen hvertfall, der ble jeg matforgifta. Hørt det samme om mega pizza i gågaten:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 27, 2015 Ikke kebab, men Il Forno nede på kaien har den beste italienske maten, synes nå jeg Hører folk skryter av Classic Kebab, men har selv lite erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2015 Anbefaler India gate nede på kaien. Ned bakken fra Egon men på motstatt side, kjempe god indisk mat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...