Anbefalte innlegg

Kanskje et veldig dum spørsmål, men er det overhode mulig å få godkjent et senkesett i vognkortet på en leasing bil, mens man fortsatt har 1 år igjen av leasingen?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem i seg selv, men hvis man skal følge boka må eier av bilen godkjenne dette først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ikke ut nytt vognkort da du ikke er eier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt vognkort kommer i posten, blir videresendt fra leasingselskapet. Jeg har gjort akkurat dette for 3 år siden, så det er fullt mulig hvis man gidder.

Men jeg tror de fleste dropper godkjenning og leverer bilen tilbake på originalt understell etter endt leasingperiode [emoji6]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg må altså ringe møller å høre om å få godkjenning av de føre jeg skal godkjenne dette på BT? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker automatisk at det er greit å høre med Møller om de har noen restriksjoner på det, og om det går greit at du gjør denne endringen? Er nok ikke dumt med kommunikasjon når det gjelder slike ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg må altså ringe møller å høre om å få godkjenning av de føre jeg skal godkjenne dette på BT? :)

Ja, hvis det er Møller som eier bilen, så må du høre med dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker automatisk at det er greit å høre med Møller om de har noen restriksjoner på det, og om det går greit at du gjør denne endringen? Er nok ikke dumt med kommunikasjon når det gjelder slike ting.

Det stemmer på en prikk, det er slik jeg gjorde det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått forhandler idag til å ringe for meg, men har ikke fått noe svar fra møller enda, så får håpe på svar i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.