Street density feste fra 034

Anbefalte innlegg

Skal bytte motor/gir/diff fester på en coupe s2. Er disse street density festene fra 034 ok? Mente å ha lest ved et par anledninger at noen ble frarådet disse, men finner ikke igjen noe om dette..

Noen som har erfaringer å dele ang. Street density motor/gir/diff festene? Blir det litt stivere som de sier og ikke særlig mere bråk?

Bilen er i bruk daglig og skal i tillegg få H&R monotube justerbart senkesett. Må også bytte bakre diff feste, noen som har prøvd street density feste her også, istede for poly?

Målet er, litt stivere enn orginalt utn nevne verdig mere støy:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte motor/gir/diff fester på en coupe s2. Er disse street density festene fra 034 ok? Mente å ha lest ved et par anledninger at noen ble frarådet disse, men finner ikke igjen noe om dette..

Var ikke dette fordi enkelte droppet det fremre festet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje det. Man bør nok ha det fremste motorfestet såfremt man ikke bolter motor fast.. Kanskje lurt å bytte det fremste festet til poly også? Blir det noe mer støy av det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke poly i det fremre festet, så det kan jeg ikke svare deg på. Fungerer fint hos meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte på disse i fjor.

Blir merkbart mer vibrasjon i bilen.

Jeg bytter de nok før denne sesongen, men det er pga høyden. Min motor ble ca 1-1,5 cm høyere i motorrommet med disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke travers føringer har du Odd Erik? Å hvilke fjærbeinslager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 034 sine aluforinger i travers. Poly i resten.

Hansen Motorsport sine uniball alu fjærbeinslager.

Har originale girkassefester, men lurer på å bytte alt i år til teflon som jeg har liggende.

Min bil er ikke daily driver så det går greit for meg å kjøre med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... Aluminiumen forklarer vel vibrasjonene, men blir rimelig kontant med alu;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke samme bil men likevel sammenlignbart: På en S4 C4 fikk jeg tips om å bytte kun girkassefestene og ikke motorfestene til noen fastere fester. Så jeg kjøpte fra 034 d girkassefestene som har kompakt gummi inni, og ikke 50% luft slik de orginale har. Merket ingen økt støy, men det ble litt merkbart tightere i drivverket som følge av at motor/gir beveget seg mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... Aluminiumen forklarer vel vibrasjonene, men blir rimelig kontant med alu;)

Jeg har også prøvd med originale, nye motorfester og det er ganske stor forskjell faktisk, selv om resten av foringene er de samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.