#1 Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Tiden og motivasjonen strekker ikke til så selger prosjektet jeg kjøpte av en klubbkollega i høst. Tekst fra forrige eier: Bilen er komplett, foruten dørtrekk, motor og fram-seter. Demontert pr dags dato Den har vært gjennom en kraftig oppstrekk utvending, under og inni. Så all rust skal være tatt og deretter grunnet. Bilen er ombygd til komplett 5 bolts s2 understell, EBC turbo groove skiver, gule Koni og H&R fjærer. Ellers alt av lister, klips og nips er komplett -Nye helrøde baklys -Ny V8 Bakplate -Ny frontrute -Sparco EVO stol, utgått dato -Sparco ratt med snap-off 6 punkts bur er også montert S2 bruer og armer er forøvrig sandblåst, grunnet og lakkert, satt inn med nye alu foringer. Bil står på hjul. 25.000,- Bilder på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=56226608 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2015 pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2015 pris? Done! Sjekk Finn annonsen for bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2015 Mulig å få skilt på denne da? Eller kun som banebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2015 Mulig å få skilt på denne da? Eller kun som banebil? Jeg kjøpte den som ett banebilprosjekt. Har vært skilt på den og ble litt overrasket når jeg sjekket regnr i kveld: Merke og modell AUDI 80 CL DIESEL Registreringsnummer TV 42623 Understellsnummer WAUZZZ81ZCA155914 Registreringsår 1982 Sist EU-godkjent 13.05.2005 Neste frist for godkjent EU-kontroll Avregistrert siden 05.09.2003 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2015 Se der ja Kom 80'n med quattro og diesel da, eller har det vært en "karrosseribytte" på denne som så mange andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2015 Jeg kjøpte den som ett banebilprosjekt. Har vært skilt på den og ble litt overrasket når jeg sjekket regnr i kveld: Merke og modell AUDI 80 CL DIESEL Registreringsnummer TV 42623 Understellsnummer WAUZZZ81ZCA155914 Registreringsår 1982 Sist EU-godkjent 13.05.2005 Neste frist for godkjent EU-kontroll Avregistrert siden 05.09.2003 Det finnes noen surrete vognkort. På din står det drift på 1 aksel, men egenvekta er 1220 kg som er quattro. I biltype står det 80 Diesel, men i drivstoffkode står det bensin. Også slagvolumet på 2196 er en bensinmotor, da det ikke fantes så store dieselmotorer i disse på den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2015 Solgt til en i klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...