Originale delskinnseter Passat 3bg

Anbefalte innlegg

Finnes det noe interesse for originale delskinnseter fra Passat? Er innebygde barneseter, manuell justering.

Vurderer å bytte til beige i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat nå nei :-(

Sitter i Praha og bilen står ett annet sted, men de er veldig pent brukt uten den typiske slitte flekken på sjåfør siden.

 

Bare så det er nevnt, bytte er mest interessant og salg skjer evt når jeg kan få skaffet meg beige i stedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det finnes noe interesse her så kan jeg legge ut bilder, hvis ikke så lar jeg disse stå i bilen til jeg finner ut av noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være interessert om du vurderer salg og jeg får dem til en grei pris! send bilder på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bruksbilen min, så hadde jeg hatt ett for hånden som jeg kunne satt inn i stedet så kunne jeg vurdert salg.. Men jeg trenger noe å sette inn med en gang.. Så salg er litt vanskelig, hvis jeg ikke finner noe med engang.

 

Har sett en del på ebay men det er fra Tyskland og tar tid å få hit...

Prismessig så jeg for meg rundt 3000kr men har som sagt ikke mulighet til å bare rive de ut av bilen uten videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var dette utelukket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.