#1 Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Lurer på om det er noen her som vet om noen gode nettbutikker som kanskje selger deler til Audi 80 1973 modell. De jeg har vært borti til nå har kun hatt deler ned til 1974. Jeg jakter på bremsesko 180mm 31mm og bremsesylindre bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2015 Er ikke disse like som på 74 og nyere modeller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2015 Høres svært likt ut det som er på golf mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2015 Det går et deleskille i 1974 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2015 Jasså ja. Du kan kjøpe en 78 modell bakaksel i fra meg så får du de "store" bremsene. 200 mm tromler pga hengerfeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2015 Takk for tilbudet, men jeg har sendt de gamle hjulsylinderene til overhaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...