Rs4 b5 komplett eksos ink turboer, manifolder osv..

Anbefalte innlegg

Om du ikke vil selge så er det greit det . Har fått rs6 turboer så må ikke ha nei ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke vil selge så er det greit det . Har fått rs6 turboer så må ikke ha nei ..

 

Hvor i all verden får du det ifra, at jeg ikke vil selge??

 

Du sendte meg pm med bud på 3500kr tidligere. Men da sa du at du måtte få inn penger før du kunne betale. Men om du har fått inn penger, skal du selvfølgelig få kjøpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja . Men du må sende da . Orker ikke drive avtale med andre om overlevering å greier .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja . Men du må sende da . Orker ikke drive avtale med andre om overlevering å greier .

 

Var det et sted på Ullevål jeg kunne levere? Om jeg får et telefon nr, kan jeg godt avtale selv i og med at jeg bor 5min unna. Så sparer jeg de fraktkostnadene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ska ikke nedover på lenge så må nesten få sendt dem oppover . Kan sjekke om noen andre ska sørover da eventuelt .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ska ikke nedover på lenge så må nesten få sendt dem oppover . Kan sjekke om noen andre ska sørover da eventuelt .

 

Flotte greier. Kan eventuelt sende, men da kommer fraktkostnader i tillegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.