#1 Skrevet Februar 26, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2015 Hadde samme problem med A4n min, da bytta møller sensorer i dørhåndtakene eller noe sånt. Er vist en vanlig feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2015 Det kan være at det er lav spenning på batteriet, slike "luksus" funksjoner kuttes da først. Når det er sagt så er keyless sensorene hyllevare hos Møller og jeg byttet flere ganger på min A4 for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2015 Jeg fikset disse tingene mens bilen var på service så jeg er usikker på hvor lang tid det tar. Jeg har aldri fått lav varsel på lav spenning på noen biler. Men man ser jo an bruksmønster, korte turer og mye webastobruk i kalde temperaturer tapper batteriet relativt fort. Litt lading i ny og ne om vinteren ser jeg på som et must. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...