#1 Skrevet Februar 26, 2015 Hei, alle sammen!! Igjen tid for å møte felles VAGanere til slarv og pizza. På tide å lufte planene for våren, kanskje? Som vanlig ingen spiseplikt, men kom gjerne en tur uansett! Håper mange kommer, og si veldig gjerne fra under om du har tenkt å ta en tur!!! BE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2015 KOmmer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2015 Tar med meg gubben en tur jeg, og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2015 er ny. så for vell prøve og ta turen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2015 Vær obs på hvor du parkerer, Kenneth, enkelte steder ikke langt unna Peppes er det fri parkering etter kl. 18, andre steder er det ågerpriser døgnet rundt. Gjerne på plasser rett ved siden av hverandre.. Sentrum er svært liten, så kjører du litt rundt, finner du veier/steder med 'xx-18'-merking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2015 ok den er go vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2015 Jeg gjør som jeg pleier og prøver og ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2015 Bra oppmøte, vi var til slutt syv personer som fikk kjørt inn ennå en ny servitør, men hun fikk det nå riktig til slutt! Veldig hyggelig å få hilse på deg, Kenneth! Håper vi treffes igjen og at du kanskje kan få med deg ennå fler fra sydfylket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2015 skal prøve på det vettu bjørn eirik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...