#1 Skrevet Februar 26, 2015 Har en RS4 B5 der pixlene i displayet inni kombiinstrumentet er dårlige. Noen som Vett om det går Ann å bytte ut dette displayet, eller om du må bytte hele kombiinstrumentet? Sjekket opp med møller der det er blodpris med nytt kombiinstrument.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2015 Skal kunne bytte det. På min gamle allroad var det byttet hos møller, men det kom vel på 6000 mener jeg det sto. Vet du får disse på ebay for å bytte selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2015 Hmmm! Okei:) tror det kom på rundt 8000 hos møller med nytt kombiinstrument på min. Ja har sett dei på ebay men Vett du om du må til møller for åkode" det etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2015 Går ann å bytte bare selve displayet, dette fåes kjøpt på eks. Ebay for noen hudrelapper. Du kan eventuelt høre med han her, han har byttet for meg før: http://forum.vacn.no/showthread.php?260852-BILLIG-reperasjon-av-d%E5rlig-FIS-skjerm-til-VDO-speedometer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...