#1 Skrevet Februar 27, 2015 hei. Jeg lurer på om lista som sitter på audi 80cc passer og gjør samme jobben som lista på audi 90. 80cc nr. : 811 853 551 90 nr. : 813 853 551 C og om noen har satt skjørt på en audi 80 før, vil jeg gjerne høre hvordan det gikk for seg Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2015 (endret) Trenger jeg å få tak i en nr.45 i nederste bilde ? Har vel i dag en 36A fra midterste bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2015 Så vidt jeg husker så er den forskjellig, da må du få tak i lista fra 90/Coupe ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2015 Noen som er sikre på dette ? eller som har en slik list 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2015 Regner med å få slike 90-kanalskjørt med lister i posten om en måneds tid fra England så kan ta bilde og sende deg da. Skal da bare ha listene så selve skjørtene er til salgs (hadde liggende skjørt fra før men manglet listene). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2015 Regner med å få slike 90-kanalskjørt med lister i posten om en måneds tid fra England så kan ta bilde og sende deg da. Skal da bare ha listene så selve skjørtene er til salgs (hadde liggende skjørt fra før men manglet listene). Er dette ebay kjøp da eller ? hvor kjøpte du, kanskje de har flere til meg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2015 Listene er forskjellige ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2015 Ebay ja. En hugger i England. mo_car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...