#1 Skrevet Februar 27, 2015 Hva må til for å bygge om fra halogen til Xenon/bi xenon på passaten min ?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2015 Lovlig: Nye lykter, lykte spyler, automatisk nivå regulering og godkjenning fra BT som du tvilsomt får. Ikke verd pengene. Ulovlig; Kjøp HID-xenon på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2015 Hva sjer om jeg kun kjøper bixenon lyktene å monterer dem med auto justering Vil det gå overens med koblings stikket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2015 Det kan godt hende du får dette godkjent hos Statens vegvesen, men da må du ha nivåfølere (på førersiden, 1.stk foran og 1.stk bak) og ledningsnett/styreenhet til disse. Lyktespylere har du kanskje allerede. Du må ha originale xenon-lykter, hvis du skal ha håp om å få det godkjent. Du får IKKE godkjent halogenlykter med xenonkit, selv om du har montert automatisk justering og lyktespylere....... Skaff deg originale xenonlykter, nivåfølere foran og bak m/ledninger og alt du trenger, så må du vel justere osv med vagcom, kalibrere grunninnstilling osv. Mulig du må aktivere hele systemet med vagcom, for at alt skal justere seg inn som det skal. Kan hende halogenlykter og xenonlykter har "samme" kontakt, men da må du isåfall få koblet inn ledningen som går til styreenheten for automatisk justering....... Mulig det går ann å få tak i overganger. Beste alternativ for deg, er vel å få tatt deler fra en delebil som har xenon originalt. EDIT: Er et punkt på EU-kontrollen som sier at xenonlykter skal sjekkes for følgende: - Om lyktene er godkjente for xenon - Om de justerer seg inn automatisk og riktig - At lyktespylerene fungerer som de skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2015 Jeg vil gjøre det samme, fikk du noen gang fullført dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...