#1 Skrevet Februar 28, 2015 Har diverse deler liggende fra delebilen som jeg ikke trenger. Hvis det er noe du trenger er det bare å sende pm, så skal jeg se hva jeg har Skal ha rutene og listene rundt rutene selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2015 Har du denne karrosseridelen til meg? Trenger den VELDIG ;-) Mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2015 [ATTACH=CONFIG]224839[/ATTACH] Har du denne karrosseridelen til meg? Trenger den VELDIG ;-) Mvh Morten Den har jeg ja, hvor stor bit vil du ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2015 Ca. sånn jeg har vist på bilde ville vært fint. (eller vil du ha mål?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2015 Trenger en del av frontseksjonen om den ikke er skadet det er snakk om område rundt venstre frontlykt, og kanskje lykta om du har mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2015 Trenger en del av frontseksjonen om den ikke er skadet det er snakk om område rundt venstre frontlykt, og kanskje lykta om du har mvh Martin Er ikke skadet nei, har du bilde av delen du trenger? Lykta beholdes som reservedel til Urq. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2015 Interiør mm? send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2015 nå har jeg bilde Jeg har ny skjerm osv skaden ser ille ut på bilde det ser nesten ut som at din bil har sammenhengende skjerm og frontseksjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...