#1 Skrevet Mars 1, 2015 (endret) Hei Noen har eksosanlegg til Audi Typ85Q? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2015 ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2015 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2015 kan sjekke om jeg har flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2015 kan sjekke om jeg har flere Supert, også interessert hvis du har mer av eksosanlegget også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2015 hadde komplett, men det gikk på dynga når svendsen eksos bygde nytt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2015 Jeg har en slik liggende, men det er 2 rørs og ikke 3 rørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2015 Jeg har en slik liggende, men det er 2 rørs og ikke 3 rørs. Okei, må nesten ha 3-rørs dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2015 hadde komplett, men det gikk på dynga når svendsen eksos bygde nytt for meg Nei så typisk .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2015 Jeg manifold som passer den 2 rørs eksosrør og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2015 Jeg manifold som passer den 2 rørs eksosrør og da Pris på sånt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2015 Har lagt det ut til 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2015 Har lagt det ut til 500,- Høres bra ut, fant en 2-rørs hjemme her faktisk fra gamle coupen. Skal se åssen det går med den først, så sier jeg ifra isåfall men takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 13, 2015 Da har jeg fikset manifoild og fremre rør, noen som har resten av eksosanlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 24, 2015 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 14, 2015 Hei du, du har ikke drivknuter liggende til Audi 90 2,2e 85 mod forhjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 17, 2015 Opp - - - Updated - - - Hei du, du har ikke drivknuter liggende til Audi 90 2,2e 85 mod forhjulstrekk Nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...